Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι το πρόγραμμα ANEK Smart Bonus;
Το ΑΝΕΚ Smart Bonus είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής που δημιουργήθηκε από την ANEK LINES για εσάς ώστε να σας προσφέρει μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις. Έτσι κερδίζετε 1 πόντο με κάθε 1€ που ξοδεύετε στις αγορές των εισιτηρίων σας καθώς και στις καταναλώσεις στα εστιατόρια ? la Carte και Self Service των πλοίων. Με την συμπλήρωση των πρώτων 300 πόντων αποκτάτε το δικαίωμα της εξαργύρωσης σύμφωνα με το **Παράρτημα Εξαργύρωσης. Επιπλέον η κάρτα σας αναβαθμίζεται αυτομάτως στη Silver βαθμίδα με την συγκέντρωση 500 πόντων είτε σε Gold βαθμίδα με την συγκέντρωση 2500 σε διάστημα 2 ετών. Έτσι με τις κάρτες Silver και Gold θα έχετε την δυνατότητα να απολαμβάνετε ακόμα περισσότερα προνόμια και μοναδικές εκπτώσεις στις εν πλω υπηρεσίες της ΑΝΕΚ LINES.
Πώς συμμετέχω στο πρόγραμμα ANEK Smart Bonus;
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο πρόγραμμα με έναν από τους παρακάτω τρεις τρόπους:
Ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής
Συμπληρώστε την online φόρμα εγγραφής που είναι διαθέσιμη εδώ κερδίζοντας το bonus εγγραφής (120 πόντοι). Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας θα παραλάβετε στο e-mail σας την κάρτα μέλους σε ηλεκτρονική μορφή την οποία θα πρέπει να εκτυπώσετε και να την έχετε πάντα μαζί σας προκειμένου να συλλέγετε πόντους.
Διαφημιστικό έντυπο online ενεργοποίησης κάρτας
Αποκτήστε ένα από τα διαφημιστικά έντυπα "Γίνετε μέλος" του προγράμματος που είναι διαθέσιμα στα πρακτορεία και τη reception των πλοίων. Αυτά τα έντυπα διαθέτουν την κάρτα ANEK Smart Friends την οποία θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε online πριν ξεκινήσετε να συλλέγετε πόντους.
Αιτήσεις εγγραφής μέλους
Αναζητήσετε τις έντυπες φόρμες συμμετοχής του προγράμματος ANEK Smart Bonus στα Kεντρικά πρακτορεία και στη reception των πλοίων μας. Δηλώστε προσεκτικά τα στοιχεία σας και επιστρέψτε την συμπληρωμένη φόρμα στο σημείο από όπου την παραλάβατε προκειμένου να αποκτήσετε την κάρτα μέλους ANEK Smart Friends και να μπορείτε να συλλέγετε πόντους.
Πως συγκεντρώνω πόντους;
Το πρόγραμμα ΑΝΕΚ Smart Bonus σας προσφέρει 1 πόντο για κάθε 1€ που ξοδεύετε για την απόκτηση εισιτηρίου ή για τις καταναλώσεις σας στα Cafe-Bar και τα εστιατόρια Self Service και A la Carte του πλοίου. Για την συλλογή των πόντων είναι απαραίτητη η επίδειξη της κάρτας πριν από κάθε συναλλαγή. Οι νέοι πόντοι θα είναι διαθέσιμοι στον λογαριασμό σας 24 ώρες μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Ταξίδεψα με την ΑΝΕΚ και δεν έχουν προστεθεί οι πόντοι στην κάρτα μου.
Στην περίπτωση που:
α) δεν αναφέρατε ότι είσαστε μέλος του προγράμματος κατά την κράτηση ή την έκδοση των εισιτηρίων ή
β) διαπιστώσατε ότι δεν έχουν καταχωρηθεί οι πόντοι στον λογαριασμό σας
μπορείτε να το δηλώσετε γραπτώς μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση:
ΑΝΕΚ LINES - Υπηρεσία Εξυπηρέτησης ΑΝΕΚ Smart - Λεωφόρος Κ. Καραμανλή Τ.Κ. 731 00 Χανιά - Κρήτη
ή μέσω e-mail: smart@anek.gr σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία του ταξιδιού, δηλώνοντας τον αριθμό της κάρτας και αποστέλλοντας πρωτότυπο ή φωτοτυπία του αποκόμματος του εισιτηρίου καθώς και αντίγραφο της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας.
ή ακόμα και online μέσω της ιστοσελίδας μας www.aneksmart.gr μέσα απο το προσωπικό σας προφίλ
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να επικοινωνήστε με το 28210 08800.
Από που θα μπορώ να ενημερωθώ για τους διαθέσιμους πόντους της κάρτας μου;
Για να ενημερωθείτε για τους πόντους που διαθέτετε στην κάρτα σας μπορείτε:
Να συνδεθείτε online στον λογαριασμό σας
Μέσω του Mobile App της ANEK LINES που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ
Να επισκεφθείτε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της ANEK LINES
Τηλεφωνικά στο: 28210 08800
Έγινα μέλος συμπληρώνοντας την έντυπη φόρμα συμμετοχής, όμως δεν μπορώ να δω online τον λογαριασμό μου γιατί δεν διαθέτω password. Τι να κάνω;
Εάν ανήκετε στα μέλη που έχουν συμπληρώσει την έντυπη φόρμα συμμετοχής στο πρόγραμμα και επισκέπτονται για πρώτη φορά τον λογαριασμό τους θα πρέπει να πατήσετε εδώ ώστε να γίνει μία γρήγορη επαλήθευση των στοιχείων σας. Eφόσον γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων, το σύστημα θα σας δώσει την δυνατότητα να επιλέξετε κωδικό πρόσβασης με τον οποίο θα μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;
Η εξαργύρωση των πόντων σας μπορεί να γίνει μόνο στα κεντρικά πρακτορεία της ANEK LINES κατά τη διαδικασία έκδοσης των εισιτηρίων. Εναλλακτικά μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας κατά την έκδοση των εισιτηρίων σας μέσω του online συστήματος κρατήσεων στη διεύθυνση http://booking.anek.gr/
Ανάλογα με τους πόντους που εξαργυρώνετε, μπορείτε να καλύψετε ένα μέρος ή ακόμα και το 100% της αξίας του εισιτηρίου σας. Δικαίωμα εξαργύρωσης έχουν όλα τα μέλη που έχουν συγκεντρώσει τους πρώτους 300 πόντους τους. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Η κάρτα μου καταστράφηκε/χάθηκε/δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;
Στην περίπτωση αυτή παρακαλούμε να ενημερώσετε εγκαίρως:
α) την reception του πλοίου
β) ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της ANEK LINES ή
γ) να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης ΑΝΕΚ SMART στο τηλ. 28210 08800.
Μπορώ να εξαργυρώσω πόντους για την έκδοση εισιτηρίου στο όνομα άλλου προσώπου;
Οι πόντοι είναι αυστηρά προσωπικοί δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για εισιτήριο άλλου ατόμου.
Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα;
Για να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μπορείτε να συνδεθείτε στον online λογαριασμό σας μέσα από τo σύνδεσμο login.jsp και να επιλέξετε ΄Επεξεργασία Στοιχείων΄. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης ANEK Smart στο τηλέφωνο 28210 08800.